чи подобається мій блог.

четвер, 31 січня 2013 р.

модуль 10



Тепер, коли очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре
визначені, у цьому модулі я сфокусуюсвою увагу на необхідних
педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення
цих цілей. Я обговорила, як керувати навчальним процесом у класі,
де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати
комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності
та для підтримки навчання учнів. Потім я створила документ
(презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів,
які виконуватимуть проекти. Я також спланую, як будете вивчати
обрану вами тему в своєму класі та створю інструктивні матеріали,
які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій
при виконанні навчальних проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар